Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

On 8/14/05, Ruset Zeno <rzeno@cwazy.co.uk> wrote:

> nu se aplică patch-ul.
>
> A fost o greseală, mesajul cu subiectul de care vorbeam era deja prelucrat de
> bot( cel formatat corect fară 'Re: ' în faţă), dar eu mă holbam la pagina
> afişată cu săptămâni în urmă( proxy).
> Am crezut că bot nu a preluat mesajul din cauză că avea 'Re: ' în faţa şi de
> aici patch-ul.
> Când Eddy mi-a spus că mesajul e deja preluat de bot, atunci am realizat ce
> s-a întâmplat defapt.
> Patch-ul ar fi permis prelucrarea unui mesaj cu subiect formatat greşit ceea
> ce nu ar fi fost corect.

> [...]

Legat de patch, cum vi se pare idea de a adăuga tag-ul REV ?
sintaxa: "[REV] (po|podebconf|debian-installer|man|wml)://.*"

Adică cel care a strâns un set consistent de comentarii să fie
menţionat („comentatorul"  va trebui să vrea neapărt menţionarea, căci
va trebui să modifice subiectul la reply) - am o rezervă legată de
abuzurile care ar putea apărea.