Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

> Legat de patch, cum vi se pare idea de a adăuga tag-ul REV ?
> sintaxa: "[REV] (po|podebconf|debian-installer|man|wml)://.*"

- cred că e necesar, nu există un tag in bot( momentan) care să
semnalizeze că s-a făcut o revizie şi nici unul care să semnalizeze
intenţia de a face( cu excepţia lui ITR care se foloseşte în
combinaţie cu LCFC, nu cu RFR sau RFR2)
- e propus deja şi l-am folosit la un review, vezi:
    http://wiki.debian.net/?l10nCoordination
- înainte de a face un patch la bot pentru un tag ar trebui făcut un
patch ca să fie mai 'flexibil' la adaugarea de taguri( e în lucru şi
parţial funcţională)
- ar mai fi şi alte taguri de adăugat, sunt convins că Eddy are câteva
propuneri şi am şi eu.

> Adică cel care a strâns un set consistent de comentarii să fie
> menţionat („comentatorul"  va trebui să vrea neapărt menţionarea, căci
> va trebui să modifice subiectul la reply) - am o rezervă legată de
> abuzurile care ar putea apărea.

chestia cu menţionatul nu o prea înţeleg, te rog detalieză, unde să fie
menţionat şi mai ales de ce?
Nici chestia cu abuzurile nu o înţeleg, ar fi înregistrări separate doar
în baza mysql care apar pe site, sau te referi la 'pretenţii' asupra
traducerii?( asta cred că iese din discuţie, cel puţin din pct. meu de
vedere). Mi-ar prinde bine şi aici nişte detalii.