Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

On Sun, 14 Aug 2005 00:35:36 +0300
Dan Damian <dand@codemonkey.ro> wrote:

> Imi cer scuze, n-am observat continuarea thread-ului. Momentan incerc sa
> citesc si sa raspund la mesajele acumulate in ultimele 2 saptamani.
>
> Daca am inteles bine, nu aplicam patch-ul.

nu se aplică patch-ul.

A fost o greseală, mesajul cu subiectul de care vorbeam era deja prelucrat de
bot( cel formatat corect fară 'Re: ' în faţă), dar eu mă holbam la pagina
afişată cu săptămâni în urmă( proxy).
Am crezut că bot nu a preluat mesajul din cauză că avea 'Re: ' în faţa şi de
aici patch-ul.
Când Eddy mi-a spus că mesajul e deja preluat de bot, atunci am realizat ce
s-a întâmplat defapt.
Patch-ul ar fi permis prelucrarea unui mesaj cu subiect formatat greşit ceea
ce nu ar fi fost corect.

Cam asta e toată istoria legată de patch.