Re: [RFR2] po://tasksel/tasks/po/ro.po

În data de Jo, 04-08-2005 la 19:24 +0300, Ruset Zeno a scris:
> Mesajul cu subiectul ăsta ar trebui să apară pe site dar nu apare.
>
> Pseudo-tagurile nu sunt parsate corect decât dacă e unul din ITT, RFR,
> RFR2, LCFC, BTS sau DONE şi dacă e la început de mesaj. Ăsta are "Re: "
> în faţa şi e normal să nu apară.

Vrem ca orice reply la un thread cu tag de traduceri sa fie evidentiat
de bot si sa avem un history imens si in mare parte irelevant? Cred
modificarea subiectului e necesara pt. a specifica explicit intentia de
a actualiza pe site status-ul unei traduceri, inclusiv campul
"Traducator".

Asta-i doar parerea mea; daca Eddy vrea sa aplice patch-ul, n-am nimic
impotriva.

-dan