Re: Lista de cuvinte care sa fie ignorate la verificarea ortografiei[Was: [d-i] custom wordlist fo Romanian language]

On Sun, 08 May 2005 00:59:45 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> nu cred, mai degraba n-ai fost tu atent
ai dreptate era dar cu litera mare, am cautat grep 'vehic', trebuia sa pun -i

> in dexonline.ro nu exista
in dexonline.ro nu apar foarte multe cuvinte, apare in schimb in "Dictionar explicativ al limbii romane"

> eu pana acum n-am auzit/vazut de subarbore, dar daca tu zici ca e
> corect, ca tine sa fie

> personal as prefera cratima, aduce parca o mai mare claritate
> cuvantului, dar daca voi ziceti ca impreunat e mai bine...

> ma impotrivesc lui mirror asta, nu-l vad de ce l-am lasa sa intre ca
> neologism
tinind cont de destinatia listei si eu sunt de acord ca "toate" cuvintele
propuse ca neologisme sa fie lasate pina se face o lista clara cu care sunt
si care nu

> eu as inclina mai degraba spre vizitator, suna mai bine si e mai corect
> tradus, oaspetele nu face nimic, sta jos si mananca piscoturi, si gazda
> are mari obligatii fata de el, pe cand pt vizitator n-are obligatii, si
> vizitatorul se uita ici, colo, se plimba, e mai activ...
corect, era o varianta, suna mai bine vizitator

> daca tinem mortis sa-l traducem, ce altceva decat "zid de protectie"?
subscriu

> nu votez pt asa ceva...

> asta nu e deja prezent ca neologism?
e posibil sa fi fost, oricum o alternativa in caz ca nu e acceptat ca neologism