Re: Hierarchia tłumaczeń strony WWW

Dnia wto 1. lipca 2003 21:43, Przemysław Adam Śmiejek napisał:
> No jasne. Ale ,,towar'' jest już u nas i tłumaczenia postępują, więc można
> uznać adopcję za rozpoczętą i dlatego właśnie napisałem, żeby inni rodzice
> nie doznali zdziwienia :-)
Hmm... Jaki "towar"??? :)
Chyba nie rozumiem o co chodzi.... :)
Tłumaczyć może sobie każdy co chce i ile chce... nikt mu tego nie broni.
Schody zaczynają się, jak ktoś chce to załadować na oficjalne strony.
I jak na razie, steruje tym Marcin i nie słyszałem, żeby miało się to zmienić
;). Pozdrawiam
Marek Łaska
PS. Przypominam wszystkim o zamieszczaniu podczas tłumaczenia, którą wersję
dokumentu się tłumaczy. Dokumenty bez tego wymagają dużo extra pracy, żeby
sprawdzić, która to wersja.