Re: Important update to ISO 3166 translations

خوب من ترجمه را به «فلسطین» اصلاح می کنم و برای کریستین می فرستم
مرسی از نظر همه

From: Bersam K <bersam.k@gmail.com>
To: Reza Tahmasbi <tahmasbi68@gmail.com>
Cc: Mahmood RM <mahmoodrm@gmail.com>; Sasan torabkheslat <inbox@torabkheslat.ir>; behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>; Debian l10n- Persian <debian-l10n-persian@lists.debian.org>
Sent: Sunday, February 17, 2013 6:04 PM
Subject: Re: Important update to ISO 3166 translations

3-فلسطین
ارجاع محکم و مستند به تمام مقالات ویکی‌پدیا در تمام زبان‌ها:
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestine
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%DB%8C%D9%86
http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%84%D8%B3%D8%B7%D9%8A%D9%86

2013/2/17 Reza Tahmasbi <tahmasbi68@gmail.com>
1-فلسطین

2013/2/17 Mahmood RM <mahmoodrm@gmail.com>
۲- تشکیلات خودگردان فلسطین

Regards,

2013/2/17 Sasan torabkheslat <inbox@torabkheslat.ir>
۲ :تشکیلات خودگردان فلسطین

2013/2/17 behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
خوب کسی نظر نهایی نداد من یه پیشنهاد می دم را گیری انجام بدیم برای گزینه ها زیر
اینجوری شاید بهتر باشه ;)
۱- سرزمین فلسیطین
۲- تشکیلات خودگردان فلسطین
۳- فلسطین