Re: [RFR] man://manpages-l10n/sane-mustek.5.po (4/4)

Hallo Mario,
On Fri, Apr 22, 2022 at 07:12:27PM +0200, Mario Blättermann wrote:
> #. type: Plain text
> #: debian-bullseye debian-unstable
> msgid ""
> "Mustek scanners have no protection against exceeding the physical scan area "
> "height.  That is, if a scan is attempted with a height that exceeds the "
> "height of the scan surface, the scanner begins making loud noises and the "
> "scan mechanism may be damaged.  Thus, if you hear such a noise, IMMEDIATELY "
> "turn off the scanner. This shouldn't happen if your scanner is in the list "
> "of known scanners. There is more information in the I</usr/share/doc/libsane/"
> [...]

Das FIXME setze ich nur einmal, diese Zeichenkette kommt mehrfach vor
(berichte es ja auch nur einmal).

Die Änderungen im Deutschen hattest Du letztes Mal nicht angemerkt,
soll ich die global durchführen (d.h. bei allen dieser Zeichenketten)?