Re: Een ontwerp voor een vernieuwde inhoud van $(HOME)/international/dutch/index.wml

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op vr 30-10-2015 om 09:37 [+0100]:
> Getypt met één hand in verband met een infuus...

Oei! Hopelijk gaat het om niets ernstigs. Hoewel een openbare
mailinglijst en privé-gerelateerde zaken niet goed samen gaan, wil ik je
toch wel het beste toewensen en spoedige beterschap mocht dit laatste
van toepassing zijn.

> Misschien noemen dat de website update verloopt via DD's?
Dat ontbreekt inderdaad. Nog toe te voegen dus.

> Wat vinden we het belangrijkst?
Ik heb geprobeerd om dat impliciet mee te geven via de volgorde van de
items onder wat vertaald kan worden.

> Is ddtp en ons gebruik acuraat beschreven?
Inderdaad niet accuraat, vooral omdat ik zelf niet weet hoe dit zal
evolueren nu het in september op gang gebrachte proces blijkbaar
voorbarig stil gevallen is.

> http/https?
De links waarvan ik wist dat ze https gebruiken, heb ik ook als
https-links vermeld, denk ik. Wat de sites alioth en ddtp betreft, wist
ik het niet en dus heb ik ze als http-links vermeld. Dit is ook het
geval voor niet-debian-gerelateerde sites (taalunie bijvoorbeeld).
Of gebruikt men tegenwoordig best steeds voor alle sites https? Voor mij
is dit grotendeels onbekend terrein.

> Nadrukkelijker melden dat geen reactie helaas niet ongebruikelijk is?
Dit is momenteel inderdaad het geval, maar wat nu niet is, kan nog
komen. Zelf ben ik geneigd dit niet te zeer in de verf te zetten.

--
Groetjes,
Frans

===