Re: [RFR] po-debconf://debsums

Frans Pop wrote:

> Eh, ik heb gisteren reeds een review voor xawtv gezonden...

Eh, sorry, dat had ik er bij willen zetten.

> Daarnaast is het (helaas) best mogelijk dat niet alle vertalingen
> daadwerkelijk gereviewd worden. In dat geval is het het best om zelf de
> vertaling nog een keer zorgvuldig door te nemen en gewoon verder te gaan.

Dat idee had ik al, maar wat is ongeveer de consensus voor de termijn
die daarvoor mag staan? .... Goed, nu ik het voor de zoveelste keer lees
 op de website: "LCFC: Can be sent when there are no ITR's, discussion
following the RFR has ended and it has been 3 days since the RFR." dan
staat daar dus dat het na drie dagen mag, ook als er geen
commentaar/discussie is. Eerder las ik dat het na drie dagen mocht als
er WEL discussie was.

Ok, ik zal dat proberen.