Re: Bad signature

On Wed, Sep 24, 2008 at 08:28:25AM +0200, cobaco wrote:

> [...]

Dan zal ik het eens in mijn eigen setup gaan zoeken.

Overigens was de signature op het mailtje dat was verstuurd vanaf windows
wel goed.

Ciao.                                                            Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"