Subject: webpagina met pakketten
Date: Sun, 21 Sep 2008 09:55:24 -0500
From: Paul Gevers <paul@climbing.nl>
To: webmaster@famdijkstra.org

Hmm,

Ik heb net een mailtje gestuurd aan de vertalers van Debian [1] met
onderwerp "[LCFC] po-debconf://{bind9,ssl-cert}". De website [2] vond
dat niet leuk... De haakjes staan nog bij de pakketten. Was dit niet de
bedoeling, of is het gewoon een klein bugje (ik volgde het commentaar
onderaan [3], met uitbreiding naar andere pseudo-urls)? Ik neem aan dat
ik hier aan het goede adres ben, anders hoor ik graag bij wie ik wel
moet zijn.

Ik denk trouwens dat het handig is om op de beginpagina [2] een link te
zetten naar de pseudo-urls [3].

MVG
Paul

[1] <debian-l10n-dutch@lists.debian.org>