Bad signature (Was: Re: [LCFC] po-debconf://{bind9,ssl-cert})

> Overigens zie ik van Paul steeds dit:
>
> [-- PGP output follows (current time: Tue Sep 23 10:35:37 2008) --]
> gpg: Signature made Sun Sep 21 16:46:49 2008 CEST using DSA key ID AAFE086A
> gpg: BAD signature from "Paul Gevers <paul@climbing.nl>"
> [-- End of PGP output --]

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Mijn eigen mailprogramma
(zowel onder Ubuntu als in Windows) vindt mijn handtekening goed. Ik heb
wel recentelijk een e-mail adres aan mijn sleutel toegevoegd, maar voor
zover ik gpg-sleutels begrijp zou dat zonder problemen moeten kunnen.

Paul

PS in tegenstelling tot mijn andere mailtjes is dit mailtje vanaf een
Windows machine gestuurd.