Re: [Fwd: webpagina met pakketten]

On Sunday 2008-09-21, Paul Gevers wrote:
> [...]

het {pakket1,pakket2} formaat is enkel van toepassing op de ITT mails. Voor
het nakijken is het normaal voor iedereen handiger om de pakketten apart te
houden.

(vooral van belang als er wat discussie uitbreekt, of als de vertalingen
groter zijn)

> Ik denk trouwens dat het handig is om op de beginpagina [2] een link te
> zetten naar de pseudo-urls [3].

staat er al: de 'here' bovenaan in 'As documented here'

of was dat net aangepast?
--
Cheers, Cobaco (aka Bart Cornelis)