Re: Wat (eerst) te vertalen

On Friday 12 May 2006 09:45, Vincent Zweije wrote:
> [...]

doe ik voor mijn vertalingen wel (gaat denk ik op voor iedereen op de
lijst?)

dutch.debian.net geeft in veel gevallen ook aan dat een update als wishlist
bug staat te wachten op actie van de maintainer.

> maar een pakket waar andermans naam aan hangt pik ik ook niet zomaar op.

:) als je wil overnemen dan eerst mailtje richting laatste vertaler met
vraag of ze hier bezwaar tegen hebben

Zijn een aantal mensen die ooit een aantal dingen vertaald hebben, maar waar
ik al een hele tijd niks meer van gehoord hebt, en die zijn denk ik wel
goede kandidaat voor overname.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)