Wat (eerst) te vertalen

On Fri, May 12, 2006 at 09:39:35AM +0200, Kurt De Bree wrote:

> [...]

Ik richt mij doorgaans op de popcon score, maar een pakket waar
andermans naam aan hangt pik ik ook niet zomaar op.

Ciao.                                                  Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"