Re: [RFR] po-deconf://uswsusp

On Sat, 7 Oct 2006 15:29:24 +0200
vzweije@zweije.nl.eu.org (Vincent Zweije) wrote:

> Da's wat. Daar heb ik een RFR voor uitstaan van 22 september.

Hmm, sorry:( Ik ben zelf de maintainer van uswsusp en had nog niks
gekregen voor nl. Ik wilde snel een upload doen en dacht toen, laat ik
het zelf maar even vertalen...

Toen ik dat bureport van je kreeg had ik natuurlijk moeten weten dat je
ermee bezig was. Ik zal even kijken wat jij er van gemaakt had.

nogmaals sorry...

grts Tim