Re: [RFR] po-debconf://egroupware (15 strings)

On Thursday 13 April 2006 13:17, Kurt De Bree wrote:

> Dit plaatje klopt eigenlijk niet. De twee bovenvermelde strings zie
> je in het dialoogvenster in hetzelfde scherm en in dezelfde
> volgorde. m.a.w. wordt er hier tweemaal identiek hetzelfde gezegd.
>
> Is er geen alternatief?

dat lijkt me dan ook een bug in de engelse versie -> bugrapport insturen
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)