Re: [RFR] po-debconf://egroupware (15 strings)

On Thursday 13 April 2006 13:17, Kurt De Bree wrote:
> Dit plaatje klopt eigenlijk niet. De twee bovenvermelde strings zie
> je in het dialoogvenster in hetzelfde scherm en in dezelfde
> volgorde. m.a.w. wordt er hier tweemaal identiek hetzelfde gezegd.

Wat is er mis?
De string:
     "De wachtwoorden zijn niet gelijk"
is de titel van de dialoog terwijl de andere string:
     "De wachtwoorden van de 'header'-beheerder kwamen niet overeen.
      Gelieve opnieuw te proberen."
de eigenlijke tekst van de dialoog is. Dit gebeurt vrij veel. Ik zie hier
geen probleem.