Re: [RFR] Sarge Release Notes

On Tuesday 31 May 2005 16:18, Frans Pop wrote:

> Ruimtegebrek is inderdaad de belangrijkste overweging. CD1 is nogal
> kritisch omdat daarop zowel kernel-image pakketen, X, Gnome en KDE moeten
> worden opgenomen.

hm, zou het dan niet beter zijn om de (vertaalde) releasenotes op de 2e CD
te plaatsen i.p.v ze helemaal weg te laten, je kunt er denk ik niet
vanuitgaan dat iedereen die Debian installeert ook een werkende
internetverbinding in de buurt heeft.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)