Re: [ITR] Re: [RFR] Sarge Release Notes

On Tuesday 31 May 2005 09:25, Wouter Verhelst wrote:

> Goh, en het is *veel*.

Ik denk dat dit ook een lastige upgrade gaat worden voor gebruikers:
- grote versieverschillen
- nieuwe glibc wordt niet ondersteund door oudere kernels
- opwaardering van 2.4 naar 2.6 kernel kent aantal lastige valkuilen

We hebben geprobeerd om deze issues zoe goed mogelijk in de release notes
te verwoorden.

> Ik ben er mee bezig, maar kan niet garanderen dat het vandaag nog klaar
> geraakt.

Stuur me anders alvast het deel dat je af hebt, dan kan ik dat alvast
verwerken.

> Is het plan dat jullie die release notes laten drukken en dan slapend
> rijk worden van de royalties, ofzo? ;-)

Hmm. Is een idee...
/me changes the copyright and licencing of the release notes ;-)