[ITR] Re: [RFR] Sarge Release Notes

On Mon, May 30, 2005 at 10:19:32PM +0200, Frans Pop wrote:
> Hallo,
>
> Laat, maar de belangrijkste reden daarvoor is dat ik zowel aan de Engelse
> versie als de Nederlandse vertaling heb gewerkt.

Goh, en het is *veel*.

> Ik zou een review zeer op prijs stellen. Er is zeer veel veranderd ten
> opzichte van de vorige versie die ik had vertaald.

Ik ben er mee bezig, maar kan niet garanderen dat het vandaag nog klaar
geraakt.

Is het plan dat jullie die release notes laten drukken en dan slapend
rijk worden van de royalties, ofzo? ;-)

--
The amount of time between slipping on the peel and landing on the
pavement is precisely one bananosecond