Re: [LCFC] po-debconf://pdns-server

On Tue, May 10, 2005 at 02:49:50PM +0200, Matthijs Mohlmann wrote:

> [...]

Niets. Sic is Latijn voor "zo", en wordt (werd) gebruikt door schrijvers
om aan hun drukkers aan te geven dat er geen spelfout was gemaakt maar
dat het echt zo bedoeld was als er stond. In dit geval: in het nederlands
is het meervoud van query query's, niet queries.

Ciao.                                                            Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"