Re: nieuw op de lijst

Ook voor mij geldt dat deze naar de lijst had gemoeten.

Peter: bij voorkeur geen 'reply to' gebruiken bij mailing lijsten waarvoor
je aangemeld bent.

On Tuesday 18 January 2005 16:39, Peter Vandenabeele wrote:
> * ik zie dat hier nog stukken Nederlandse vertaling ontbreken
>   http://d-i.alioth.debian.org/manual/nl.i386/index.html

Klopt. Op dit moment is ongeveer 25% vertaald.
Ik ben langzaam steeds meer het project zelf ingerold en heb daarom minder
tijd gevonden voor vertalen.

Bijkomend probleem is dat de nog niet vertaalde delen van de handleiding
niet van hele hoge kwaliteit zijn. Zo zijn er plannen om hoofdstuk 2 en
delen van hoofdstuk 3 grondig te herzien. De HOWTO (appendix A) zou dan
wel eens kunnen komen te vervallen.

De planning was om dit te doen na de laatste generatie van initrd's voor
Sarge, maar omdat ook dat steeds wordt uitgesteld...

Ik heb de vertaling dus bewust laten liggen omdat ik het vertalen van de
stukken die nog ingrijpend gewijzigd zullen worden niet erg efficiënt
vond.