Re: [RFR] po-debconf://aptconf (29 strings)

On Sun, Mar 28, 2004 at 11:17:34PM +0200, Vincent Zweije wrote:

> Misschien dan maar beter vertalen als "distributie"?

Misschien niet. Het gaat over het suite deel van de "deb" URI:

deb http://ftp.belnet.be/debian woody main contrib non-free

in dit voorbeeld gaat het over het eerste woord na de HTTP URL, "woody".
Bij een officiële mirror is dat *altijd* een officiële suite, maar da's
hier niet het geval; aptconf kan, voor zover ik begrijp, ook
niet-officiële mirrors configureren, in welk geval dat ook iets compleet
anders kan zijn. De officiële naam is "suite"; kunnen we dat niet gewoon
zo houden? (uiteindelijk bestaat dat woord ook in het Nederlands, met
dezelfde betekenis...)

--
         EARTH
     smog  |   bricks