Re: [RFR] po-debconf://aptconf (29 strings)

On Mon, Mar 29, 2004 at 07:50:25AM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> [...]

In dat geval is behouden een optie.

Ik had alleen nog nooit van suite gehoord. Staat het ergens
gedefinieerd? (Is geen vertaalvraag...)

Ciao.                                              Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"