Re: [LCFC] po-debconf://courier

On Sun, Mar 14, 2004 at 10:44:43PM +0100, Vincent Zweije wrote:

> Onbekend en niet bekend lijken mij in deze context uitwisselbaar.

Hm. Ik vind "indien u onbekend bent met foo" ook een nogal vreemde
constructie; qua betekenis is het wel correct, maar ik denk dat "niet
bekend" vlotter leest in het Nederlands.

"Zie de maildir(5) man-pagina als u niet bekend bent met [...]"

Het gaat hem in deze niet echt over betekenis, eerder over
duidelijkheid.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org