Re: [LCFC] po-debconf://glibc

On Sun, Nov 09, 2003 at 11:10:18AM +0100, cobaco wrote:

> nope voor gettext maakt de regelsplitsing niet uit (en verschillende
> tools zullen de regels ook anders achter laten), met msgattrib kun je
> de regelsplitsing veranderen.

Dat weet ik; maar ik denk eerder aan de mogelijkheid dat sommige tools
die newline naar een spatie omzetten, en dan klopt de boel niet meer; ik
heb in elk geval nog nooit een woord in twee gekapt gezien in een
gettext-sourcefile. Het feit dat het hier wel gebeurd kan iets te maken
hebben met het feit dat een . gewoonlijk het einde van een zin aanduidt,
en dat een spatie meer of minder op zo'n plaats niet echt uitmaakt.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org