[DICO] root filesystem (was: [RFR] po-debconf://debian-installer-utils)

On Sun, Sep 28, 2003 at 11:55:48PM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> [...]

Weet ik zo net nog niet. Met een hoop vertalingen is het zo dat je eraan
went als je het een paar keer gebruikt hebt.

Overigens ben ik er wel voor het over de root-gebruiker te hebben,
omdat in die context "root" als zodanig in het systeem voorkomt. Het
"root" bestandssysteem doet dat niet.

Ciao.                                                           Vincent.