Re: [RFR] po-debconf://tetex-bin/nl.po

On Wed, 24 Sep 2003 20:22:26 +0200
Wouter Verhelst <wouter@grep.be> wrote:

> Ik zou hier 'standaardwaarde' gebruiken in plaats van 'verstekwaarde'.
> Dat eerste lijkt me duidelijker voor een gemiddelde computergebruiker
> (ik heb alleszinds nog nooit van 'verstek' gehoord...)

Tja, ik vond dit [0] wel een mooie verhaaltje. Maar 'verstek' ken je
wel uit bijv 'verstek laten gaan', denk ik. Ik ben er ook altijd wel
voor om niet te veel 'te gaan' voor de standaard woorden, maar bij nader
inzien gaat verstekwaarde misschien wel een beetje ver. Ik houd het wel
op standaardwaarde.

grtjs Tim

[0] http://vertaling.nl.linux.org/woord.php?woord=default&methode=