Re: apt vertaling

Hallo Casper,

Met de meeste vertalingen ben ik het eens. Ik wil een paar kleine
wijzigingen voorstellen (zie onder).

Xaveer Leijtens <X.Leijtens@its.tudelft.nl> http://oed.its.tudelft.nl

> msgid "Reading Package Lists"
> msgstr "Pakketten lijst wordt gelezen"
msgstr "Pakketlijst wordt gelezen"

> msgid ""
> "Media Change: Please insert the disc labeled '%s' in the drive '%s' and
> "
> "press enter\n"
> msgstr "Media verandering: Plaats de schijf gelabel '%s' in station
> '%s'and druk op enter\n"
msgstr "Media wijziging: Plaats de schijf met label '%s' in station
'%s' en druk op enter\n"

> msgid "The following packages have been kept back"
> msgstr "De volgende paketten zijn tegen gehouden"
msgstr "De volgende paketten zijn vastgehouden"

> msgid "The following packages will be upgraded"
> msgstr "De volgende paketten zullen worden geinstalleerd"
msgstr "De volgende paketten zullen worden vernieuwd"

> msgid "The following packages will be DOWNGRADED"
> msgstr "De volgende paketten zullen worden GEDOWNGRADE"
msgstr "De volgende paketten zullen worden VEROUDERD"

> msgid "The following held packages will be changed:"
> msgstr "De volgende tegengehouden paketten zullen worden veranderd:"
msgstr "De volgende vastgehouden paketten zullen worden veranderd:"

> msgid "%s (due to %s) "
> msgstr ""
msgstr "%s (vanwege %s)"

> msgid "%lu packages upgraded, %lu newly installed, "
> msgstr "%lu paketten geupgrade, $lu nieuw geinstalleerd, "
msgstr "%lu paketten vernieuwd, $lu nieuw geinstalleerd, "

> msgid "%lu reinstalled, "
> msgstr "%lu geherinstalleerd."
msgstr "%lu opnieuw geinstalleerd."

> msgid "%lu downgraded, "
> msgstr "%lu-gedowngrade, "
msgstr "%lu-verouderde, "

> msgid "%lu to remove and %lu  not upgraded.\n"
> msgstr "%lu om te verwijderen en %lu niet geupgrade.\n"
msgstr "%lu te verwijderen en %lu niet vernieuwd.\n"

> msgid "Couldn't find package %s"
> msgstr "Kon het pakket %s niet vinden"
msgstr "Kon pakket %s niet vinden"