apt oversat

Hej,

Jeg vil lige sige at jeg har sendt en færdig oversættelse af apt's
po-fil til deity-listen. Så den apt, der er lige på trapperne, skulle
meget gerne kunne snakke dansk.

Desuden har jeg læst korrektur på de sidste af Mortens
debconf-skabeloner. Så med undtagelse af enkelte af "mine" debconf'er
har allesammen været udsat for mindst én korrekturlæser.

I må i øvrigt også meget gerne korrekturlæse tasksel-beskrivelserne. Jeg
har oversat dem allesammen (der er kun godt 30). Det foregår på samme
måde på adressen tasksel@ddtp.debian.org

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>