Re: apt oversat

On 16 Feb 2003 18:50:12 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> Jeg vil lige sige at jeg har sendt en færdig oversættelse af apt's
> po-fil til deity-listen. Så den apt, der er lige på trapperne, skulle
> meget gerne kunne snakke dansk.

> Desuden har jeg læst korrektur på de sidste af Mortens
> debconf-skabeloner. Så med undtagelse af enkelte af "mine" debconf'er
> har allesammen været udsat for mindst én korrekturlæser.

Når serveren ikke længere svarer på "review <nummer> da", betyder det så
at den ikke har mere der skal korrekturlæses?  Jeg har sendt to e-mails af
denne type til den i dag, som den ikke har reageret på efter flere timer.

> I må i øvrigt også meget gerne korrekturlæse tasksel-beskrivelserne. Jeg
> har oversat dem allesammen (der er kun godt 30). Det foregår på samme
> måde på adressen tasksel@ddtp.debian.org

Jeg har lige fået nogle stykker til korrektlæsnig (og har returneret dem),

men nu svarer serveren tilsyneladende heller ikke på e-mails sendt til den

adresse, hvor man beder om flere oversættelser.  Hmm, der er heller ikke
dukket status-mail op på de korrektlæste oversættelser - måske er den bare
overbelastet...

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>