Re: Jak probiha vystupni kontrola prekladu?

On Sat, Sep 10, 2005 at 07:33:45AM +0200, Miroslav Kure wrote:

> Od toho tu bude kontrola

Eh, veta mela pokracovat: jednak na zacatku pri prvnich prekladech,
kdy se zde v listu podivame na navrhovane zmeny a ujednotime styl, a
potom pri samotnem commitu, protoze commiter neni jen cvicena opice,
ale taky trosku prebira zodpovednost za to, co se do CVS dostane, tj.
by mel zmeny zbezne prohlednout.

--
Miroslav Kure