Re: [bits.d.o] Revisions i publicacions d'articles

Bon dia Adrià,

> Relacionat amb això, m'he adonat que a l'Innocent només l'havia
> esmentat al missatge de commit però no com un traductor més. És per
> això que us hi he afegit tant a ell com a tu (que per cert, t'he posat
> «tictacbum» perquè no sabria com ho voldries, però si no ho vols així,
> s'edita i llestos :-)

No és necessari que afegeixis a les persones que ha revisat la
traducció com a traductors: fer això podria conduir a tenir llistes
interminables de traductors. Si es tracta de una traducció llarga en la
qual hi han treballat vàries persones si que es fa, però en aquest cas,
no crec que valgui la pena.

Enhorabona per la feina.

I. De Marchi