Re: Fent un programa i18n amb Qt

A Dimecres 05 Febrer 2003 16:08, Jordi Mallach va escriure:

> Jo he afegit i18n a uns quants programes, però mai he fet res amb Qt.

Vale, i com? tinc entés que és posant:
#include <libintl.h>
#define _(String) gettext (String)

i llavors a cada cadena poses:

printf(gettext("bla lba"),s,);

 però amb C++ i les Qt, per exemple amb el kde crec que es fa amb una macro
tr() . Com ho feu vosaltres?

> En incoming estan entrant coses de KDE3 avuí. Potser amb el nou
> KDevelop la cosa està millor?

per testing, per unstable? kde3.1 kde3.0.5 ??

Leo