Fent un programa i18n amb Qt

Hola,

estic fent un programa, que és el meu pfc, fent servir les qt i el kdevelop.
Les qt tenen tot un sistema propi amb unicode, etc per fer-ho tot més
i18n-able.

Jo voldria fer el meu programa més acord amb la filosofia gnu. Faig servir les
qt amb llicència gpl, i no voldria fer servir les seves eines, si no gettext.

Amb kdevelop, el procés de muntar un esquelet és força fàcil, però fa servir
les llibreries pròpies de qt per la i18n.

Algú de vosaltres ha fet un programa fent servir gettext? Si si, que tal?

Bé, espero ensortir-me.

Leo