Re: [GNU TP: ca]Re: El famós diccionari/recull

Hola,

> A banda del recull de Termes i la guia d'estil tenim un diccionari de 850
> termes anglès - català amb definició formal i enciclopèdica. Això és un
> projecte que es va fer fa dos anys i que la persona que ho portava ho va
> deixar estar fa poc. Hem de veure que és amb això, sota quina llicència i
> com. No és fàcil trobar editorials que vulguin treballar amb GPL o
> similars. A part, malauradament, tot el que va fer està amb Access i es
> fora difícil de treballar-hi amb condicions.

Respecte al tema d'Access, si ho llicencieu sota GPL, jo t'ho arreclo. Durant
un temps vaig està fent coses amb l'Access, i malgrat que és de Ms, li tinc
carinyo.

Però jo em referia al recull del cerca term, que em sembla que en té 5400 i
pico termes.

> Tinc una reunió aquest mes amb el TERMCAT per parlar de varios temes, un és
> que fem amb aquest diccionari de 850 termes i si s'apunten i acabem fer
> alguna cosa d'això amb cara i ulls. Els hi tornaré a insitir sobre el
> CercaTerm.

Jo tinc pendent escriure un correu. Intentaré fer-ho aviat, i així quan parleu
vosaltres, ja hauran sentit que algú més vol allò.

> Jordi,

Leo