Re: [BUG] - debconf de locales-2.2.5-3

Jordi dijo:

> Lo de tenir val la pena? El bug ja està enviat, però puc manar un update
> si voleu. (tenim tindre, no tintre)

no, si és només això no val la pena, "tindre" no es "incorrecte" (en el
sentit normatiu), sinó que es correspon a un nivell coloquial del
llenguatge, a més a més em fa l'efecte que és la forma preferida en
alguns llocs (País Valencià, oi?). Potser sí per a tenir-lo ;-) en compte
en properes traduccions...

salutacions

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com