Re: [BUG] - debconf de locales-2.2.5-3

On Sun, Feb 10, 2002 at 03:18:31PM +0100, Antoni Bella wrote:

> [...]
> punt vejeu l'error de traducció del debconf.
>
>  Aquí van dugues parts del missatge (els punts suspensius són meus):
>
> ########## Missatge erràtic
> Molts paquets de Debian fans servir locales per a mostrar texte...
>
> ...on tots els usuaris no parlen la mateixa llengua, podrien tintre
> dificultats...
> ##########
>
>   Vaja a menys de que la diversitat dialèctica em confongui crec que hauria
> de ser
>
> ###########Possible correcció
> Molts paquets de Debian fan servir locales per a mostrar el text...

Ok, el primer error es un typo. El segon un error recurrent... mai se si
es diu "texte" o "text".

> ...on tots els usuaris no parlen la mateixa llengua, podríeu tintre
> dificultats...

Els usuaris podrien tindre, no tu.

> - --- o també
> ...aquests usuaris podrien tintre dificultats...

crec que açò seria redundant, ja s'està parlant dels usuaris...

>   A en la llista de codis d'idioma surt "none" (no fer res) que és l'opció
> que jo uso per a que no em toqui el que ja hé configurat previament a mà.

No es pot traduir :/

Manaré un bug amb la correcció.

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E