Re: Dutch Debian Meeting

On Tue 20 Oct 1998, J.H.M. Dassen (Ray) wrote:
> [...]
[ snip prima uitleg over de gedachte er achter ]

En zo'n signing session zelf? Wat moet je van te voren regelen? M'n
PGP key is al in de keyring, dus die kan jij zelf bekijken, maar m'n
GnuPG key?  Ik kan jou natuurlijk van alles laten zien, b.v. de key
van m'n buurman; hoe weet jij nou dat die key van _mij_ is?

Met andere woorden, wat moet ik nou doen / meenemen voor a.s. zaterdag,
zodat ik mijn key kan laten signen, en dat ik anderman's key zelf kan
signen?

Paul Slootman
--
email work: paul@murphy.nl