Re: pdflatex

>Ed.> Oni diris al mi, ke PDF-dosiero ĉiam enhavas la tiparojn (aŭ almenaŭ
>Ed.> la tipojn), kiujn ĝi uzas, escepte difinitan malgrandan aron de
>Ed.> implicitaj tiparoj, kiujn ĉiu PDF-legilo devas mem provizi.

 Iam mi elsxutis dosieron, eble tiu
 http://partners.adobe.com/asn/developer/acrosdk/docs/pdfspec.pdf
 Gxi enhavis pluraj literoj (tiparo), ecx de la infero, kaj bedauxrinde
 kelkaj mi ne povis vidi. Estis nur signo, "io devus aperis cxi
 tie..." temis pri io simila al [].

 Iu jam diris, ke eblas meti bildon en fono, t.e., ke la teksto estu sur
 gxi, ne nur inkluzivi gxin en dokumento.

 Jes poste iom da Mb, latex diras al ni demandi feon pri helpo.
 Mi preskaux neniam devis bitigi ion por labori, kelkaj programoj stulte
 registras ecx blankon. Se oni faras tion, devas bone elekti je kiu
 formo la bildo bitigita estos, cxu jpg, cxu eps ktp. En PhtoShop de
 vindozo 5.5, mi pensas, oni povas elekti: "Por interreto", kaj estos
 gif-a bildo vere "malpeza". Gimp iom similas al tiu Photshop.

 Por kelkaj bildoj, pli bone (re)krei ilin ene de komputilo mem.

 Por datumoj, grafiko XxY ktp, bona elekto estas *.ps, kiu facile
 igxas al *.eps. Simple metu linion simile al (kaj sxagxu gxian nomon al
 *.eps):
%%BoundingBox: 0 0 596 842
 Programo xmgr (estas en Debian) bone laboras kun datumo, kiel Origin de
 vindozo.
 Per tiu linio, vi informas pri kiu parto de la bildo ps-a aperos, vi
 povas informi laux vole, cxar se vi informi lokon, kie ne estas la bildo,
 do vi havos bildon eps-an tutblankan. La kvar numero rilatas al du
 punktoj de la kvarlaterajxo, eble estas unu por punkto sube kaj
 dekstre kaj alia por punkto supre kaj maldekstre.

 Unuaj linio de eps-a bildo:
 %!PS-Adobe-3.0 EPSF-3.0
 %%Title: urso.eps
 %%Creator: gif2eps - by Jens Troeger
 %%BoundingBox: 0 0 600 204
 %%EndComments

 Vi legu per vim, emakso aux io simila la unuajn liniojn de bildo
 eps-a.
 Preferinde se vi havas ps-an bildon, uzu eps-an bildon, kaj se vi havi
 png-an iru al jpg-an aux gif-an. Jpg kaj gif bone eniras en dosieron
 per latex aux pdflatex. Iri de ps al jpg/gif aux inverse tre tre
 grandigas "pezon" de la bildo.

Pri meti bildon jpg-an aux gif-an en dosieron (Tim Love)
http://www-h.eng.cam.ac.uk/help/tpl/textprocessing/latex_maths+pix/node29.html

gif2eps: http://www.zib.de/Visual/software/
Mi uzas gif2eps nur por scii pri linio "%%BoundingBox:" de la bildo.

 Mi metas ilin tiel:

 (Por latex)
   \begin{figure} [tbh]
   \begin{center}
   \includegraphics[totalheight=12.0cm,width=9.0cm,angle=270.0]{./f2/3fluxolp.eps}
   \end{center}
   \caption{Modelo para a oxida\c{c}\~ao do sil\'{\i}cio (adaptada da ref. \cite{deal}).}
   \end{figure}

 (Por pdflatex - bildo jpg-a laux instruo de Tim Love)
  \begin{figure}
  \begin{center}
  \includegraphics[totalheight=14.0cm,width=17.0cm,angle=0.0]{./f/f113}
  \end{center}
  \end{figure}

 Versxajne, eblas meti bildon laux aliaj manieroj, aliaj personoj de
 instituto de fiziko de ufrgs metas malsame.

--
luiz portella  <lfpor@lujz.org>  http://www.lujz.org/

http://www.esperanto.net/ http://brasil.indymedia.org/eo/blue/