pdflatex

>Ed.> http://www.win.tue.nl/~ocheong/Pdftex/
>Ed.>
>Ed.> Ĉe http://valgraphics.net/Fonts/fonts.html estas multaj amuzaj
>Ed.> tiparoj, per kiuj oni povas provi.

 Tre bone,

  Cxu vi aux iu scias:

  - Cxu kiu legos dosieron (farita per iu fonto), por bone legi gxin
    devas havi, en komputilo kie legas, tiun fonton instalitan?

  - Kiel krei dosieron sekuran? Mi kreas dosierojn, sed cxiuj ili estas
    preseblaj, redakteblaj, kopieblaj, legeblaj (sen pasvorto) ktp

  - Kiel meti bildon en fono de la pagxoj?

  Iam mi laboris per pp4, aux io simila, kiu kreas pdf-ajn dosierojn,
  kiuj estas animaj kaj buntaj. Tiu programo laboras per java. Estas
  horo por reinstali gxin...

  dankon,
  luz

--