Re: [LiS-styret] Re: Commercial involvement of SLX Debian Labs in Debian Edu market

On Wed, 2004-07-28 at 19:29, Knut Yrvin wrote:

> Den samme som den har vært hele tiden:
>
> http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/referater/troverdig_org.txt
>
> - Knut

Jeg kan ikke erindre at vi kom til noen konklusjon ang. dette (hvorvidt
stiftelsen skulle selge tjenester) på møtet. Det fremgår heller ikke av
referatet du henviser til. Jeg vet det har vært diskutert i andre
sammenhenger og jeg har alltid vært negativ til det.

Hva er status på dette i dag? Kanskje du kan spesifisere?

--
Morten Ingebrigtsen <morteni@skolelinux.no>
Skolelinux