RE: pcmci wireless !!!

Eğer kartın Linux sürücüleri yoksa "ndiswrapper" kullanmanızı tavsiye ederim. Ben Linksys bir pcmcia wireless kartı bu şekilde sorunsuz kullanıyorum. Kullanımla ilgili dokumanları bu listenin geçmiş mesajlarında bulabilirsiniz.

Mehmet Türker

-----Original Message-----
From: NIzOSARI [mailto:nizosari@gmail.com]
Sent: Wednesday, June 28, 2006 4:16 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: pcmci wireless !!!

ya sanırım bu konuyu ben 1 ay önce filan gene açmıştım ama hal bir sonuc elde edemedım kimse bişey yazmadı acaba benı kimse sallamıyomu die düşünmeye başaladım neyse konu şu benim bir adet US ROBOTICS wireless pcmci kartım war ve ben bunu bir türlü tanıtamadım deli olacam girmediğim forum yapmadığım kalmadı ama yok bi türlü beceremedim(onları denerken bi sürü şey öğrendim o ayrı  :) ).
bana yardımcı olursanız sevınırım. su kartı kullanım artık debıanda.
iyi çalışmalar.....