Re: pcmci wireless !!!

Merhaba;

On Wed, 2006-06-28 at 16:15 +0300, NIzOSARI wrote:
> benim bir adet US ROBOTICS wireless pcmci kartım war ve ben bunu bir
> türlü tanıtamadım
> su kartı kullanım artık debıanda.

PCMCI kartlari linux de de kullanabilirsiniz tabi ki Ben daha once cisco
nun  kini kullanmistim debian da. US Robotics pcmci kullanmadim ve size
bir recete sunamam ama yontemi soyleyebilirim.

Ontanimli olarak debian cekirdegi donanimizi yukleyememis olabilir.
Bunun icin ilk bakmaniz gereken yer donanim ureticinizin web sayfasidir.
Orada linux ile nasil kullanilacagi yaziyor olabilir. Genellikle ilgili
modulu web sitelerine koyarlar ve cekirdeginize bu modulu yukleyerek
kullanabilirsiniz. Donanimizin cekirdek yamasini da cikarmis olabilirler
ve cekirdeginizi bu yamayla derleyerek de kartinizi kullanabilirsiniz.

> iyi çalışmalar.....

Selamlar

Afşin Taşkıran
www.enderunix.org/afsin