pcmci wireless !!!

ya sanırım bu konuyu ben 1 ay önce filan gene açmıştım ama hal bir sonuc
elde edemedım
kimse bişey yazmadı acaba benı kimse sallamıyomu die düşünmeye başaladım
neyse konu şu
benim bir adet US ROBOTICS wireless pcmci kartım war ve ben bunu bir
türlü tanıtamadım deli olacam girmediğim forum yapmadığım kalmadı ama
yok bi türlü beceremedim(onları denerken bi sürü şey öğrendim o ayrı  :) ).
bana yardımcı olursanız sevınırım. su kartı kullanım artık debıanda.
iyi çalışmalar.....