Re: Debian Macerası

Pazartesi 12 Haziran 2006 04:58 tarihinde, Eren Mustafa KESDi şunları
yazmıştı:

Merhaba,

> Bu arada DAMN Linux denilen cd den boot eden bi Linux ile açtım makineyi.
> Direk DHCP den IP yi aldı, name server ları buldu, internete bağlandı.
> Hatta X arabirimi bile açıldı bu yetersiz donanımla. Web'de gezdim. PC yi
> kapat deyince de kapatıverdi. Demek sorunlar dağıtımdan kaynaklanıyor.

DSL (Damn Small Linux) Knoppix'ten köken alan bir debian tabanlı dağıtımdır.

Kurarken ağ alt yapısını tanıma ve ağı yapılandırma işlemlerini yapma izni
ister ve izin verirseniz otomatik olarak yapar. Server olarak kurduysanız
sanırım Sarge tercih etmiş olmalısınız.

Aşağıdaki linklerde işinize yarayacak bazı bilgiler bulabilirsiniz.
http://www.howtoforge.com/perfect_setup_debian_sarge
http://www.debian.org.tr/?q=debian-installation

İyi çalışmalar.
--