RE: durmayan fan !

Biraz evvel yaptıklarımı sizlere anlatıyım. Şimdi sistem açılırken

Modprobe :error inseting rte “burada da bir yol gösteriyor /etc/… tarzında”

Sistem açılıyor.

Cpufreqd yi kaldırdım onun yerine cpudyn yi kurdum ama yine değişen bir şey olmadı.

Kpackage den kurululara baktığımda cpufreqd varken onun içerisinde çakışmalar satırında şunlar vardır cpudyn,powernowd

Cpufreqd yi kaldırdım cpudyn yi kurdum. Busefer de cpufreqd, powernowd diyor. Yani suan sistemde cpufreqd ve powernowd kurulu değil ve yine de çakışıyor diye soluyo. Bunları yüklesem de yine çakışdığını söylüyor.

Çekirden olarak 2.6.8-3-686 kurulu. Bende centrino 1.6 makine var.

Yardımlarınızı bekliyorum.

Teşekkürler

Hüseyin ALKAN