Re: durmayan fan !

Sal 30 May 2006 23:35 tarihinde, Hüseyin ALKAN şunları yazmıştı:
> Merhabalar
Merhaba,
> Çok önceden gündeme getirdiğim fan sorununu çözüm bulamadığım için tekrar
> sormak istedim.
>
> Dün debian dan vaz geçemediğim için tekrar debian ı yükliyim dedim.
Debian ve debiancılar için iyi bir haber.
> # Apt-get install acpi
Tamam.
> # Apt-get install acpid
Bu benim sistemimde yukarıdaki varken gerekmiyor.
> # Apt-get install cpufreqd
Bunun yerine cpudyn paketini kurmayı dener misiniz.
> # Apt-get install cpufrequtils
Tamam.
> Bir de açılışda açılış dosyalarını sıralarken ACPI nin cpufreqd de failed
> veriyor. Defalarca silip yeniden yuklememe ragmen.
Bu konfigürasyonda sisteminizi tekrar test edin. Muhtemelen cpufreqd sizin
çekirdek yapılandırmanızda desteklenmiyor. Cpudyn ile sorununuzun çözülmesi
gerekir diye düşünüyorum.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav